Doe mee, denk mee en praat mee !

 

Actueel

 

{"tabBasic":{"type":"items","urlProtocol":"http://","useUpdatesFilter":false,"itemType":"3","documentsDisplayType":"folders","twitterType":"username","listIcon":"icon-globe","topn":"5","orderBy":"contentPage_dateVisible DESC","showAvatar":true,"showUserName":true,"filterRetweets":false,"targetBlank":true,"personaliseItems":false,"autoHide":false,"autoRefresh":true},"pageFilter":{"usePageFilter":true,"pages":"135066"},"layout":{"showDescription":true,"showAuthor":false,"showDate":true,"showImages":false,"carouselCount":"3","carouselShowImages":true,"carouselSlideshow":false,"carouselAutoPlay":false,"carouselDelay":"4000"}}

 

 

21e eeuws vaardigheden

Engineers van de toekomst zijn ondernemende professionals
 

‘Met mijn studiegenoten zou ik zo een start-up beginnen’

Bij New Engineers ontwikkelen ambitieuze technici een nieuwe mindset en 21e eeuwse vaardigheden. Denk aan doelgericht samenwerken, effectief communiceren, aantrekkelijk presenteren, slim ondernemen en persoonlijk leiderschap. Waarom? Om technische bedrijven toekomstbestendig te houden in onze snel veranderende netwerksamenleving. Met deze skills heb je als engineer + een flinke streep voor op de arbeidsmarkt. Lees de ervaringen van Umarin, Jan Mark, Thijn, Alex en Else.

Een populaire term in het onderwijs is 21st century skills, de kernvaardigheden waar de huidige generatie leerlingen in de toekomst over zouden moeten beschikken om te kunnen bijdragen in deze kennismaatschappij.

                   

Meer informatie

Inspiratie door Rob Sudmeijer
In bovengenoemd blog lees je over "Vakmanschap". Dit ontbreekt als competentie op de lijst. Waarom eigenlijk? Hoe kunnen we Vakmanschap als competentie in het bedrijfsleven meer aandacht geven én hoe pas je dat dan toe? Heb jij een idee? Registreer je en praat mee .

Bekijk ook het inspirerende artikel over Industriele Robotica